Monday, October 27, 2008

Kuidas ma nääripeol jutustaja olin

1961/62 Nääripidu lasteaias. Olin novembri lõpus saanud kuue aastaseks


Kõige tähtsam oli nääripeo näidend, kus näärivana tegi ninanippi ja enne pühi jäi veel grippi. Mäletan seda siiamaani peast, sest olin jutustaja:

„Kiti käti, kiti käti

Tooge kokku taskurätid

Nääritaat tegi ninanippi

enne pühi jäi veel grippi

juba terve nädal ta, aevastab ja hädaldab”

Kurtis harakas ja ohkas, kui ta metsarahvast kohtas

Habe ees ja mantel maani

Istus karu peagi saani

Ärge kartke, mul on nutti,

Ajan nääriasjad jutti

Teised tegelased olid harakas ja karu ja muidugi tuli pärast näärivana. Aga vahepeal tantsisid lumehelbekesed. Sain ka pärast näidendit helbeke olla, valge marlist kleidiga, käes võimlemispall, mille ümber oli vatt liimitud.





Jutustajana polnud mulle teist kostüümi ette nähtud ja nii ma siis seisangi pildil karu ja haraka vahel ja eputan, sest mõlemad olid ju poisid. Olgu tänatud see fotograaf, kes need hetked jäädvustas.




No comments: